British Cromwell MkIV Cruiser Tank

Odpoczywając trochę od Afrikakorps postanowiłem wzbogacić mój pluton Brytyjczyków do Bolt Action) o jeden z najbardziej rozpoznawalnych ciężkich czołgów- Cromwell.
Miałem okazję nabyć model Warlorda (Bolt Action 1:56) w okazyjnej cenie, ze względu na kilka defektów odlewowych i lekkich niedoróbek.
Chcąc, nie chcąc mój Cromwell wygląda jak po przejściach w wojennej zawierusze.
Dodałem mu oznaczenia Szwadronu sztabowego 1 DPanc gen. Maczka. Może i sam Maczek wgląda z włazu?...



Stan surowy:
(dodałem trochę improwizowanego pancerza-tak lubianego w wojsku Brytyjskim- czyli worki, skrzynie, plecaki)


I wersja finalna
" Po Przejściach"







Comments

  1. Ładniutki, defekty praktycznie niewidoczne. Tylko coś kolor trochę chyba dziwny wyszedł, czy też może to kwestia światła?

    ReplyDelete
  2. Dzięki, do gry może być:) Niestety widać różnice między Warlordem a np. Tamiyą i bogactwem detali...
    Co do światła-faktycznie zielony nieco dziwny na niektórych zdjęciach wyszedł.

    ReplyDelete
  3. Czołg prezentuje się bardzo dobrze ale najlepszy jest czołgista. Wyglądaj genialnie i fajnie ma pomalowaną twarz. Po prostu urodzony pogromca nazistów.

    ReplyDelete

Post a Comment