Karnawał w kolorze farbowanego irokeza!





Gonzo, październikowy Mistrz Karnawału z http://blackgromstudio.blogspot.com/ przedstawił kolejny akt ów arcy ciekawego festiwalu!
Tym razem Panie i Panowie temat przewodni- Który spośród modeli w Waszej kolekcji jest tym ulubionym, specjalnym, wyjątkowym i dlaczego?

Bardzo trudne pytanie. Różnobarwność świata fantasy pozwala nam wedle gustu, na kolekcjonowanie wielu różnych, w danej chwili, pożądanych modeli. Sam posiadam wiele takowych- jest klimat po przeczytaniu książki czy obejrzeniu  ruchomego obrazu o tematyce wampirzej na figurkę- pojawia się w gablocie Vlad von Carstein. Obejrzałem genialny serial Spartacus- jest i ów Trak na warsztacie.
Ale, ale... zdecydowanie najbardziej klimatyczny model w mojej kolekcji jaki pomalowałem to limitowany, okazjonalny Krasnoludzki Zabójca ( już Demonów!) z Games Daya 2006.
Model służył mi w wielu sesjach RPG, jako bohater w ponurym MoRdheim czy heros w armii krasnludzkiej.



Comments

  1. Fajny Pogromca i całkiem udatnie pomalowany :)

    ReplyDelete
  2. Krasnolud Twoim ulubionym modelem ? W życiu bym na to nie wpadł ;)
    Trzeba rzec, że zacnie pomalowany !

    ReplyDelete
  3. Fajny! Kurcze, nie mam takiego :)

    ReplyDelete
  4. Zacny model i bardzo fajne malowanie, ciekawy dobór kolorów.

    ReplyDelete

Post a Comment