The old Ukrainian woman (1:35)


Cześć i czołem!

W ramach odpoczynku od 28mm i nieco przerysowanych heroicznych poz, postanowiłem na chwil powrócić do mojej drugiej ulubionej skali i kwintesencji modelarstwa, czyli 1:35.
Niby zaczynałem od znanej i lubianej 1:72, ale poważniejsze zabawy z modelarstwem ( a nie tylko dziecięce bitwy) udoskonalałem właśnie przy tej, nieco większej skali. Zapraszam także do pozostałych  moich wpisów => 1:35

Wracając do wpisu. Wpadł mi jakiś czas temu zestaw mojego ulubionego Master Boxa, o nazwie Eastern Region Peasants WW II Era z kilkoma bardzo fajnymi modelami ludności wiejskiej. Są pięknym urozmaiceniem dioram itp.
W dzisiejszym wejściu kobieta nalewająca mleko.Tylko tyle i aż tyle. Nie mam na razie żadnych planów makietowo- dioramowych, dlatego starsza pani wylądowała na zwykłej podstawce 25mm.
Zapraszam do oglądania!

Hello !

Within the rest of 28mm- little exaggerated heroic item, at the moment I decided to come back to my second favorite and quintessential scale modeling, which is 1:35.
Kind of I started from well-known and popular 1:72, but serious fun of model railroading (and not just the children's battle) perfecting just with the somewhat larger scale. I also invite the rest of my entries => 1:35


Returning to the post. Got me some time ago set my favorite Master Box, named Eastern Region Peasants WW II era with some very cool models of the village population. They are beautiful dioramas, etc. diversion.
In today's woman entrance poured into milk. Only more and no less. I do not have yet any diorama plans, because the old lady landed on a regular base 25mm.
I invite you to watch!










Coś do posłuchania // Something to listen

Comments

  1. Unusual and very nice, love the cloth colors contrasting with the milk!

    ReplyDelete
  2. Lovely! Marvellous work all over, and fantastic detail on the apron!

    ReplyDelete
  3. Bardzo realistyczna. I skala dość nietypowa. Miałem kiedyś całą masę żołnierzyków - klonów Matchboxa w tej skali :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki:) trochę jak w Warhammerach- kiedys były brzydkie , średnie czy słabe klony. Teraz producenci jak Tamiya,Dragon, Master Box robią genialne jakościowo zestawy. Niby nie pograsz, bo to ściśle modelarskie, ale pomalowane za gablotą- miodzio :)

      Delete
  4. Great looking figure, Mike. I also enjoy larger pieces now and then. I also started off with 1/72nd too.

    ReplyDelete

Post a Comment