Wars of the Roses // Wojna Dwóch Róż: Light Cavalry 1450-1500 (In Box)

Witajcie!
Zakupiłem niedawno taki o to, moim zdaniem, genialny zestaw od braci Perrych.
Lekka konnica z okresu 1450-1500 roku posłuży mi do projektu Wojna Dwóch Róż.

Hello!
I bought recently so is, in my opinion, brilliant set of  Perry Bros.
Light cavalry from the period 1450-1500 year will help me to the Wars of the Roses project.


Dostajemy 12 modeli jeźdźców, wykonanych z plastiku. Bardzo ładnych jakościowo jeźdźców. Wcześniej miałem do czynienia z "Desert Rats" oraz "Arfika Korps" od Perry Miniatures i byłem lekko mówiąc zawiedziony.
Ja niektóre modele schowałem głęboko i na pewno do nich nie wrócę.
Z tym zestawem sytuacja jest z goła odmienna. Figurki są bajecznie ładnie.

We get 12 models of plastic horsemen. Very nice quality horsemen. Previously, I had to deal with "Desert Rats" and "Arfika Korps" of Perry Miniatures and I was slightly disappointed saying.
I have some models hid deep and certainly not one of them back.
With this set of bare situation is different. Figures are fabulously nice.


Dostajemy 4 ramki ze zgrabnymi konikami. Po sklejeniu wyglądają na prawdę super.
We get 4 frames with deft ponies. After gluing look really cool ;)


 Mamy także 3 ramki z rycerzami. Możemy zrobić oddział / ły z łukami, kuszami, lancami lub mieszany.
Ja postanowiłem zrobić dwa oddziały- jeden z łukami i kolejny kuszników. Dwóch jeźdźców zostawię sobie do projektów skirmishowych.

We also have 3 frames of knights. We can do unit/units with bows, crossbows, lances or mixed.
I decided to do one with bows and another with crossbowmen. Two riders leave yourself to skirmish-Mordheim project


Jak widać mamy możliwość złożenia rycerzy na różne sposoby. Nawet łuczników możemy na 4-5 różnych póz podzielić. Dodatkowo mamy 12 różnych głów, miecze, kusze i łuki w pokrowcach.Tak samo z kołczanami. Bajerancko:)

As you can see, we have the opportunity to make knights in different ways. Even archers can be 4-5 different poses share. Additionally, we have 12 different heads, swords, crossbows and bows in covers. Same with quivers. Great! :)

Mamy też ramkę z podstawkami od Renedry. 5 już wyciąłem.
We also have a frame with Renedra bases. Five I cut already.


Miłym dodatkiem jest instrukcja z przykładowymi sztandarami. I chyba tym razem ulegnę i porzucę "free handy" na rzecz dwóch sztandarów w dwóch oddziałach:)

A nice addition is a manual with sample banners. And I think this time will and abandon with "free hand" for two banners in two units :)


Na pierwszy ogień postanowiłem zrobić 5 konnych łuczników, z muzykiem oraz sztandarowym. Mam nadzieję,że po pomalowaniu figurki zyskają w oczach oglądających jeszcze więcej. Mnie oczarowała ich różnorodność. Malowanie będzie czystą przyjemnością!

The first one I decided to make 5 of mounted archers, the musician and the standard bearer. I hope that after painting the figurines will benefit in the eyes of viewers even more. I charmed their diversity. Painting will be a pleasure!


Comments

  1. Też ich mam (mój stosunkowo najnowszy zakup), także uważam że są świetni - aż chce się kupić więcej niż jedno pudełko, aby wykorzystać wszystkie opcje. jak sklepiłem 6 kuszników, pozostałych 6 skleję z włóczniami.

    Jedyny minus zestawu (bardzo mały) to moim zdanie za krótkie podstawki w pudełku.

    ReplyDelete
  2. I have looked at these figures a couple of times now, I keep getting tempted but I don't know why but something stops me! I'm guessing once I see yours painted up I will commit to buying some for sure

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can only recommend them:) I paint them with pleasure :)

      Delete
  3. They look nice, very nice!

    ReplyDelete
  4. No teraz tylko czekam na efekty malowania. Tak na marginesie figurki Perry są świetne. Ten zestaw to dobry zakup :)

    ReplyDelete
  5. Zapomniałem o jednym a propos sztandarów. Może zainteresuje Cię strona:
    http://www.krigsspil.dk/download/download_2.html

    ReplyDelete

Post a Comment